eyalexandra

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2011

Det gick inte att hitta inlägget.
Kontrollera URL:en och försök igen.

-

Av eyalexandra - 21 februari 2013 18:12

Nämen hej! Det var ett tag sen jag skrev här nu.. Men inget särskilt har då hänt sen sist! Har då inte bokat nå mer lägenhet för jag känner att de ändå int är nån idé. Nåja, idag har jag varit iväg å storhandlat med syster. Är nu hos mami å papi och...

-

Av eyalexandra - 12 februari 2013 00:10

Hejjjj.   Jag kan inte påstå att jag är speciellt taggad på någonting just nu faktiskt. Jag har tappat allt mitt självförtroende jag någonsin haft, och det är ju förmodligen bara jag som vet varför.. Jag är inte ens sån person som gillar att vi...

-

Av eyalexandra - 8 februari 2013 22:42

Tjabba.... Idag har de inte varit någon bra dag allsss. Åkte in på lulebo med brorsan för att skriva kontrakt, men då godkände dom jävlarna såklart inte de utan "den som bokar måste bo i lägenheten annars är de ju värdelöst att vi ens har ett kösyst...

-

Av eyalexandra - 6 februari 2013 22:23


Tjooo.   Har just kommit ut ut duschen och sitter nu å lyssnar på musik. Innan duschen så nötte jag å syrran igenom dagens alla avsnitt som vi hade å se.. :) Haha, idag har vi varit utan varmvatten och värme här i lägenheten så har varit kaaaal...

-

Av eyalexandra - 4 februari 2013 23:28

Hejhopp! Kom just på att jag inte bloggat idag, har haft fullt upp typ:) Ska strax gå och lägga mig, tänkte bara kika in här och skriva lite först! Dagen började med att pappa väckte mig imorse kring halv 9 å berättade att jag hade fått lägenheten...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards